Gräsänka...

Ja den kommande veckan skall jag vara gräsänka...Mr M kommer att överge mig för en vecka med sin älskarinna!

Varje år har han dispans att åka och vara med denna älskarinna i en vecka. Då har dom friheten att skapa kontakt, besökas, bygga affärer osv med varandra.

Svartsjuk?

Nej, jag vet att han kommer hem till mig sen och lever med mig resten av året och han orkar inte mer än en vecka med  älskarinnan ändå...

Älskarinnan vid namn Röntgenveckan!

Innan hade han en annan älskarinna vid namn Chicago och med denna underbara skapelse spenderade han 2 veckor med så jag är tacksam att det bara är 1 vecka nu!

Plus......!!!....att nu hinner jag sakna honom lite också ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0