Familj och vardag!

Att vi en stund på morgonen själv är helt underbart, men ack så tomt! Ingen som slamrar och bankar...
Mr M lämnade Lilla E på dagis idag eftersom jag började senare vilket är underbart! Då får man en stund för sig själv på morgonen...Nackdelen är att jag inte träffar Lilla E förens imorgonbitti och då ska han vara med mig innan dagis!

Ikväll kommer det vara obligatoriskt soffmys! Det behövs! Både för mig och Mr M!

Börjar jobba om 40 min och det ska bli kul ;) Ska äntligen jobba med Sofia! Vi ses aldrig! Är jag frisk så är hon sjuk och tvärtom...Vabar inte jag så Vabar hon! Helt sjukt hur två människor ändå kan jobba så bra ihop fast man aldrig ses. Sofia är grym som chef och jag tycker om mitt jobb och mina kollegor!

Nu ska jag njuta av musiken innan jag är framme!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0