Tjockisdagarna är över!

Idag är dagen!

Jag är trött på att inte orka...
Jag är trött på att inte hitta kläder...
Jag är trött på att tänka på kroppen varje dag...
Jag är trött på att tro att jag är sjuk hela tiden...

Jag ska orka och jag ska bli friskare!

Anledningen till min publicering är för att peppa mig själv! Hur lätt kommer det att vara att "skita i det" eller "fuska" nu när alla vet hur jag känner?! Jag hatar att vara tjock och tänker göra något åt det!

Vi började därför dagen med en tallrik med fullkorshavregröt! Varför har jag inte tänkt på det innan? Det är så gott! Lilla E valde att ta en flaska välling men det är nyttigt för hans lilla kropp så :)

Sen kommer jag senare idag att ta en långpromenad när Lilla E ska sova. Av någon anledning tyckte jag att jag inte behövde den motionen när han var liten så jag var aldrig den duktiga mamman som var ute och gick när han va mini. Och det ser vi resultat av nu....

Men nu jävlar!


Kommentarer
Postat av: Maria

Campushallen har ett bra (men fan så dyrt) gym och bra pass som man kanske kan få med sig en Maria på.;)

2012-04-23 @ 08:51:47
URL: http://marialindgren.blogg.se/
Postat av: EgoAnkan

Har ju Friskis och Svettis på andra sidan gatan ;) kom och gör mig sällskap där ist!

2012-04-23 @ 09:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0