Mitt smala jag!

Igår kväll blev det baconinlindad kyckling med grönsaker till middag följt av en långpromenad med familjen. Blev ca 1h i rask takt :) Försökte få Lilla E att somna i vagnen men det fanns så mycket att titta på. Han somnade när vi hade ca 100 m hem ;) Skitungen!

Stannade på Coop och köpte jordgubbar och melon som fick bli kvällens gotters framför Backsmällan 2! Riktigt bra film!

Sov 8 timmar vilket är bra :) Lilla E vaknade halv 7 och då blev det välling i sängen medan jag duschade. Han somnade inte om så han fick komma upp och äta frukost med oss. Blev havregrynsgröt på fullkornsgryn idag igen. Lilla E och Mr M åt rostade mackor och frukt :)

Morgonmyset med Lilla E avslutades med en skön promenader till dagis! Ca 20 min rask takt :)

Igår: 6000 steg extra
Idag: 3000 steg extra (än så länge)

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0