Bra, bättre eller bäst!

Bara att få skriva och publicera det andra inlägget fick mig att må bättre!

Skrik skrik och åter igen skrik! Det är vad våra dagar består utav då Lilla E inte gör annat än att skriker. Han har verkligen hittat och UTNYTTJAR sina röstresurser!
Trött som mamma? Absolut!
Tvärslut som människa? Jag och döden spelar schack!

 Just nu önskar jag mig en dusch och en plattång. Mitt hår gör så ont! Det är långt och bara lockigt vilket innebär att jag fastnar i allt och lockigt = tovigt. Ser ut som en långhårig katt som inte blivit borstad på 5 år. Ajaj =( Och ja barnen i afrika svälter men dom har ialf inte ont i sitt hår...

Men jag ska inte klaga för igår och inatt har Lilla E sovit som en stock! Igår..
21.00-06.00...Välling!
06.15-10.10...Frukost!
11.00-13.00...Lunch!
Lek och middag...
19.00-20.00...Välling!
22.00-07.00...Välling!
07.15-10.15...Frukost!

Så sovit har han ialf och jag gjort desamma!
Och nu har han precis lagt sig för att sova middag och när han somnat ska jag gå och duscha och sen ska vi packa ihop picknick och bege oss upp mot en park och leka när pappa slutat. Ja så ser våran...torsdag(?)...ut!

Häromdagen var vi på en Sushiresturang och åt sushi med några av Mr B´s kollegor...
Och jag vet inte om det var sällskapet eller resturangen men jag har verkligen ändrat min uppfattning om sushi!
Dom kom in med massor av olika sorter och alla pratade och skrattade och plockade från dom olika faten! Fucking Aaamazing (som vi säger här på kusten)!
Och dom där amerikanarna! Ojoj...Haha! Helt galna gubbar som älskar att driva med folk och älskar att vara roliga och det är dom. Humor på hög nivå!



Hoppas ni också får en bra dag, för jag ska göra det bästa jag kan av min dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0