Tjock eller inte tjock!

Man vet aldrig vart man ska börja...Hej läsare? Jag har en läsare än så länge...Hej läsaren?

Sitter i soffan och inser att jag har två magar när datorn ligger emot. En under och en över...Tjock? Ja men jag har nyss fött barn för i helvete...Men jag tänker inte vara tjock och skylla på att jag har en tvååring! Never! (Kommer bita mig i häcken en dag detdär)

Jag känner mig tjock..ibland!
Jag känner mig smal...Väldigt sällan!
Jag känner för att träna...Aldrig!
Jag känner "blä" för mat...Nästan alltid!

Jag trivs i träningskläder hemma. I jeans ute bland folk? Nej du!
Jeans är ett ont plagg som är skapat enbart för att smala människor ska vara snygga och vi tjocka ska vara avundsjuka!

Jag önskar att jag kunde gå i ett par snygga jeans med en shysst t-shirt till...Men då ser jag ut som Ulla 45 år, där det hänger över jeansen..Snyggt? Nej!

Fick en kommentar av en kompis en gång...Hon tycke jag var tråkig som bara gick i svarta stretch byxor...(Typ savann)...Ta på dig ett par shyssta jeans istället!

Ehh nej! Jeansen sitter aldrig bra över magen och åker ner hela tiden vilken gör att låren trycks ihop och skaver! Värmeutslag plus skavsår mellan benen...Sexigt? Nope!

Har killar samma problem?


Kommentarer
Postat av: Maria

Älskade vän! Du kan ju alltid träna med mig på campushallen.:)

2011-05-09 @ 19:44:04
URL: http://marialindgren.blogg.se/
Postat av: Egoankan

Jag har friskis och svettis precis utanför dörren...Hjälper tyvärr inte!!

2011-05-09 @ 20:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0