Läsaren...Läsarna!

Jag ville bara påpeka att jag har gått ifrån en läsare till mååånga!
45.000 st...4500 st....450 st....Okey då, 45 st imorse! Me like!

Idag kommer jag spendera dagen med att ta hand om våran "sjuka" son. Kräktes igår och har bajsat 40 ggr och det är bara vatten så nu blir det en promnad till apoteket och lite inköp av vätske ersätning!

Igår satt jag och kollade på lite bloggar och det finns inte en blogg som inte kör någon form av dagens outfit...
Ni vill inte se min men jag kan tala om att trosorna är rosarutiga (slitna!!), sportbhn är det massa fläckar av bröstmjölk på (slutade amma för unge två månader sen) och en mage full med bristningar!
Det va en byggkille utanför som höll på ramla av byggställningen när jag gick förbi så jag fick lov att öpnna balkongdörren och påpeka:

"Hej! Jag vet att jag är snygg men jag har sambo och barn...Och snart är jag väl förlovad också sååå...tyvärr grabben"

Kom på sen efteråt att jag kanske skrämde honom så att han höll på att ramla...Men who cares?
Jag vill leva som i att det var för att jag var snygg ;)

Ha de bäst!


Kommentarer
Postat av: airaM

Haha, du är ju för härlig. Bra bloggstart babe!

2011-05-10 @ 09:09:22
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0