God morgon!

Barnet har duschat, ätit frukost och bajsat! Och ja i den ordningen...Aningen oeffekriv men han har inte lärt sig att bajsa på beställning än..Jobbar hårt på det!

Hatar när det är dåligt väder! Inte för att JAG missar soltid utan för att byggkillarna utanför missar soltid... Regn = kläder :( Sol = avklätt och aj only say wow wow wow!!

Har många gånger funderat på att baka en paj, brygga en kanna kaffe och slänga på mig kortkort och göra ett besök på bygget... Men samtidigt vill jag inte skrämma iväg dom, vill ju att dom ska bli klara någongång så jag slipper dom där jävla fanskapen till arenalampor!!!! Så jag tror att jag skippar pajen och kaffet helt enkelt för i slutänden är jag ganska dålig på att baka!

Ehh jaha! Nu ska jag klä på mig och släpa med familjen ner på staden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0