Bosses!

Min älskade sambo kom hem och vi åkte ner på stan och tog en glass på Bosses Glassbar. Sonen fick smaka och han såg inte ut att njuta direkt...

Sonen: Men hörrni! Vafan ger ni mig? Jag vill väl inte nån äcklig kall jävla sörja i munnen som ni har slickat på!

...Okey han kanske inte svor...men i övrigt...kanske han...nej...

Just nu ligger han här i soffan och är så imponerad av hur man kan sätta ihop fingrarna.
Han trycker ihop pekfingret med tummen och sen blir ögonen stora som pingisbollar med uttrycket: WOW! Kolla! Lixom...Bah...Check this out! Jag kan!

En annan grej som han utvecklat lagom till att vi ska börja med mat varje dag är...Bhuuu (blåser bubblor med salivet) Jätterligt...NOT!
Hello grötmama! Lever konstant med spyor och matrester och matrester på kläderna. Och ja, jag nämde matrester två ggr. Jag har ftt en egenskap av min mor: jagspilleralltidmatpåtröjan-egenskap!

Så hade jag varit singel hade min kontaktannons varit följande:

24 årig tjej med en son på 4 månader söker dig.
Jag luktar alltid spya, har skitiga kläder och kommer alltid skylla min övervikt på sonen.
Du bör gilla fräna dofter, ha egen tvättmaskin och älska soffmys med chips!


Jag hoppas aldrig att jag blir singel!


Kommentarer
Postat av: sanna

haha jag hade fallit för slutet med chips i soffan!! och vem bryr sig om att ha på sig kläder när man är nykär haha Kramis

2011-05-09 @ 20:58:07
URL: http://sanini.blogg.se/
Postat av: Maríe

Men hallå där Hur hamna jag i det hela??? Jag spiller ju nästan aldrig. Eller?????

2011-05-10 @ 20:39:53
Postat av: Angelica

Hahahahhahaha

Såhär får man bara inte skriva utan att förvarna mig om att INTE läsa detta i sängen med en sovande sambo och dotter!!!

Just nu har de fått hjärnskakning och vibrationsskador av min skrattattack som jag försökte få ljudlös...vilket resulterade i att jag vibrerade så att sängen flyttade sig till rummet brevid ;)



Mycket trevlig nattläsning!!!



Love you anyway!!

2011-05-17 @ 00:09:58
URL: http://mayazthomsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0