Äter...bajs?

Nu har jag nog ätit allt jag kan komma på och hade hemma i kylen. Den gröna geggan i burken längst in är nog den som får sämst betyg...1 kylskåp av 10 möjliga!

Hatar att vara inne när det är sådant fint väder ute...Vill sitta i parken och lukta svett blandat med solkräm! Äta kladdiga jordgubbar och halvsmält ostmacka!
Men eftersom sonen är sjuk så blev vi inne hela dagen. Blev en liten sväng till coop men det var en pärs i sig!

Min mage fick för sig när vi lämnade coop, att hej! Jag måste tömma mig...NU!
Efter barnafödandet så fungerar inte behovsfunktionen som innan och det blir väldigt panik(!) dekt. Inga förvarningar här inte!

Har nog aldrig gått så fort med så ihop pressade skinkor. Visst jag gav byggkillarna här utanför ett gott skratt men skratta sist som skrattar bäst...Jag hann!! *Mohaha*
Men jag slutade skratta när jag inser att jag är själv hemma och när sonen får för sig att "sprutlakera" sin älskade moder när jag ska byta blöja...Är man magsjuk så är man!

Jag vet att ni vill höra mer om mina bajsäventyr men tror det får räcka för idag!

Nu vaknar snart plutten och jag ska väl fortsätta med matskedsmetoden...

Ni ska få dagens citat:

"Chandler Bing, it´s time to see your thing"

Dont miss me...i´ll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0