Wet t-shirt contest!

Stressad som en ett as....as? Varför är ett as stressat? Dom är väl typ väldigt döa?

Hur som...Vi är påväg till Söderköping för att träffa underbara Ida :)

Kommer på att jag glömde solglasögonen så jag springer upp igen. Kom på i all hast att jag glömde minipillret så jag tar det och går till kylen för att svälja ner det med cola!

Då! Då slår det mig att varför tar jag inte flaskan och häller den över mig? Bara greppar den, föra den mot munnen men börja hälla innan flaskan når munnen? Klart jag ska! Och jag gör det....

Jag gjorde det....Så nu står jag i köket och har cola över min vita blus!
Åka så? Nope! Bytte om, tar hissen ner och kommer på att solglasögonen ligger kvar på hallbyrån och jag har dessutom tryckt på både 1 och 0 i hissen påväg ner!

Nu äntligen sitter vi i bilen, hela och rena med solglajerna på!

Kommentarer
Postat av: Emils Favvo-Faster

Stolla!!!! Tur du är så söt att man bara måste älska dig ;=)

2011-07-17 @ 12:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0