Städa städa varje fredag...Och ett par ömma bröst!

Dammsugit och skurat golven har jag hunnit med!

God morgon förresten! *Gäsp*

Lilla Mr E var på sitt bästa humör imorse och vi hade en riktigt mys morgon tills han hitta mina bröst!
Tankar jag inbillar mig gick genom huvudet på denna lilla krabrat va:
Mat...Om jag pressar här kanske det kommer ut lite...(Nej, jag ammar inte)
Leka...Om jag bankar här så gungar den andra...Roligt!!!
Träning...Om jag klämmer lite här och pillar lite där så tränar jag fin motoriken!

Jäkla unge säger jag bara! Är ömmare än ömmast! Stackars den tjej som i framtiden bjuder till för honom...Jag kommer nog varna henne! Undra om hon kommer dra för att jag pratar om bröst eller för att Lilla Mr E misshandlar dom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0