Min ineffektivitet!

Varje dag jag är ineffektiv är den mest effektiva dagen av dem alla!


Jag ser fram emot imorgon. Jag tänker inte göra som ALLA storbloggare att jag låter er gissa vad jag ska göra och sen glömmer att skriva vad det var jag gjorde. Så...Vi ska grilla i ute i Vikingsta hos underbara Sara med familj!
Denna underbara Sara kan verkligen få mig att bara sitta lugnt ner och njuta av stunden. Och sen är hon mamma till underbara Josefin som är Emils tjej ;)


Min plan på att vara världens bästa flickvän idag sprack! Magnus skulle vara i garaget och hålla på med sin mc så jag tänkte gå ner och överraska honom med en kopp kaffe efter att Emil badat. Så jag packade ner Emil i vagnen men han inte ens ut i hallen fören en frusterad sambo kom in igen. Det funkade inte att göra det han hade planerat så det sket sig...
Typiskt (som min syster skulla ha sagt) Så min underbara plan sprack...


Men underbara Jenni var här idag och fikade och jag hade bakat kladdkakemuffins...Hur många poäng fick jag inte då istället lixom?
Så det känns ändå bra på poäng listan idag! Plus att Emil har ätit hemlagad mat för första gången idag och det gav lite poäng på mammasidan så jag klarar mig nog för idag!

Inte för att jag jobbar för något momoftheyear-pris men ibland överträffar jag mig själv helt enkelt!


Är man inte bra får man vara snygg!


Kommentarer
Postat av: Mr M

Som man brukar säga; det är tanken som räknas älsklingen!

2011-07-13 @ 00:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0