Inne och Ute...

Jag vet att ni längtat efter min speciella inne och ute lista...Så här kommer den:

Inne....

Familjemys!
Finns det något bättre än en hel dag med massa familjemys! Äta frukost tillsammans, duscha medan Lilla Mr E sover och sen plocka ihop sig och ge sig ut i stora vida världen...Vilket oftast innebär en promenad ner till Espresso house ;) Men ändå!

Vänner!
Inte serien utan dom man har runt om kring sig! Serien är också bra men hur roligt hade det varit om man ing hade några vänner...Som Mowlig(?)...Djungel pojken...Som får vänner sen ja....Ehh som....som....Ehh...

Ja då går vi vidare till ute listan...

Värme...
Ja det första ni tänker nu är att man inte får klaga på värmen... Men jag tycker inte om värmen och ni tycker inte om kyla...Och ni klagar juh! Jag tycker att det är jobbigt att vara svettig och det finns inget bra sätt att kyla sig på när det är för varmt...Är det kallt kan du alltid klä på dig mer eller elda osv...Men det enda som finns mot värme och svett är bad eller dusch! Nej, i dont like it!

Reklam....
Förstår att det måste finnas men varför varför varför ligger den alltid så att man råkar klicka på den på telefon/datorn och sen tar det miljoner år innan man kommer tillbaka dit man var...i hate it!!!

Vad är inne och ute för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0