A diamond to seal the deal!

Jag vet inte varför jag är så otålig! Det kommer ju komma!

Mr M kommer säkert inom en snar framtid att ställa frågan....
Ändå är jag sjukt otålig! Jag ser det som en stor grej! Trotts att vi redan har barn tillsammans!

Ett barn är ett steg framåt i livet. Ett stort steg in i vuxen livet, livet som familj!
Men förlovning är något intimt, privat och otroligt romantiskt! Det är något mellan mig och Mr M. Jag kan nästan bli irriterade på människor som tar det som en skit sak.

Jag är duktig på att pika min älskade sambo, vilket säkert inte gör det lättare för honom, men det finns inget värre om någon använder Lilla Mr E som en ursäkt för att vi inte ska ha bråttom. Att jag vill förlova mig med Mr M har inget med Lilla Mr E att göra. Eller ännuvärre när Mr M skilsmässa används som en anledning till att man inte ska gifta sig. Han skilde juh sig för att vara med mig....?

...Jag ska inte gnälla eller klaga! Jag har en av världens bästa dagar att se fram emot :)
Längtar så och är så nyfiken på det hela....
Hur ser ringen ut...
Hur kommer det gå till....
När kommer det ske....
Vart kommer det ske....

Jag älskar dig Mr M! Du är mitt allt...så...seal the deal ;)

Puss A

Kommentarer
Postat av: Hanna & Max

Sååå spännande. Sker nog inom en snar framtid ;)

2011-07-17 @ 00:10:34
Postat av: Emha

Haha det är så kul att läsa din blogg!

Hoppas han snart 'pop the question' då ;-)

2011-07-17 @ 09:25:37
URL: http://onlyemha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0