Träffade en av mina kära läsare!

I förra veckan var jag ute med Lilla E, då från ingenstans kom det fram en läsare till mig =)

Vi pratade om min blogg, hur bra hon tyckte jag var, vilken förebild hon såg mig som, hon uppdaterar sidan flera ggr om dagen för att se om jag skrivit något nytt, hon älskar mig blogg och avundas mig!

I LOVE IT!

Så tack Melica för att du avslöjade under mamma-picknicken häromdagen att du gluttar i min blogg dom ggr jag länkar den på fb ;)

Måste bara älska att den mest oväntade faktiskt läser det jag skriver! Jag vet inte vad som gjorde mig mest glad...?
Att jag hade en läsare eller att just denna läsare var våran egna housewive Melica?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0