Long time!

Min underbara sovmorgon.....

Jag hör att lilla E vaknar och att Mr M går upp för att ta honom.
Sen kommer han tillbaka till sängen och vi ligger och myser medan lilla E ligger i sin säng och äter sin morgon välling.
Solen lyser och det är lagom varmt i sovrummet.
Vi njuter av varandras närhet och utanför fönstret hör vi fåglarna kvittra enbart för oss. Lilla E somnar om och snarkar sött i sin säng. Jag och Mr M kryper närmre och njuter av lugnet. Katten ligger i soffan och kurrar!

.....Inte?.....Nä okey jag kanske smörade till det en anning...Men bara lite!

Lilla E vaknar och Mr M går upp...Utan att stänga av babymonitorn...
Dom håller på här ute och lilla E kanske inte är på sitt bästa humör...Han gnäller och babymonitorn reagerar på vart enda ljud men den står i fönstret och jag är för trött för att kliva upp!
Kattfan skriker utanför dörren och kraffsar för att jag ska kliva upp...Och utanför fönstret är det en jävla byggarbetsplats!!
Men NEJ! Jag ska ha min sovmorgon!

Så där ligger jag i sängen på jävla kissnödig och lyssnar på gnäll, babymonitorn som söker kontakt, kattfan som skriker och gubbarna utanför som bankar och bygger med solen rätt i ansiktet...Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0