IT....?

IT måste betyda inget tålamod!

Jag har inget tålamod alls när det kommer till datorer och dessa jävla program!!!
Varför ska man installera 400 program som ändå bara tar massa plats och är sega så att datorn går sååååå llllåååånnngggssssaaaammmmttttt?

Idioter som tillverkar skiten!

Ja jag är arg men är det så jävla konstigt när jag har försökt få ner ett jävla e-leg i över en timme nu?
Det enda jag vill är att logga in på försäkringskassan och lägga till fler mamma-dagar men man kan inte logga in på deras jävla fittsida om man inte har e-leg och nordeas hemsida klarar inte av Internet Explorer 9 som jag uppgraderade till för att datorn tjatade varje gång jag startade internet. Och den förfrågan går ju inte att stänga av!!

Jävla kukteknik! Märks att det är en man som uppfunnit datorn!

Damm you Blaise Pascal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0