CIA!!!

Dagen....va innehållsrik! CIA va här! Människan och inte enheten dårå!

Jag har dessutom tjänat pengar så jag kanske ska gå och köpa ett ny handväska från Gucci?....NOT!
Ska spara mina 500:- :) Jag är rik!!! (Hoppar och slå klackarna i taket!)

Jag har barnvakt här nu :) ska passa på att hoppa in i duschen och ta en lång skön dusch!
Men jag kan inte duscha förlänge för hon får inte vara ensam med honom förlänge för då kanske hon vill ha betalt och vill ta mina stackars slantar jag tjänat idag...:( Nej! Får duscha effektivt!

Har då inte tid med er mer! Hej då!!

Kommentarer
Postat av: cia

hehe sköna brud. Vi måste ju ses snart igen. Puss på dig!

2011-08-18 @ 20:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0