Blablabla!

Hej,
Klev upp...
Lilla E sover...
Duschade med sambon...
Inväntar besök...
Ska klä på mig först kanske...
Hoppas på fint väder idag...
Är gräsosambo ikväll...

Ja nu fick ni en kort summering om min dag!

Jag börjar få smått panik över resan! Men det ordnar sig...Känner jag mig rätt kommer jag ligga och gråta efter 2-3 dagar och ha hemlängtan!

Sen eftersom företaget Mr M jobbar åt är så sega så kommer vi inte få en liggdel till Lilla E vilket innebär att han kommer behöva sitta hos oss hela resan...Stackarn han kommer sova så dåligt :( Men det är bara bita ihop!

Nog om det! Dags att snygga till sig innan Lilla E vaknar...

Just det, jag tappade massa mammapoäng inatt! Kom in imorse till honom och inser att fönstret har varit öppet :( Han var inte kall eller nått men det är ju sådant jävla liv utanför!
Jag gav honom lite värmade välling, bäddade ner honom under täcket och stängde fönstret...Han somnade om som en stock! Plutten!

Dags att fortsätta vara "världens bässta mamm" Precis som alla andra ;)
Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0